Other writings

כתיבה נוספת

Reviews

ביקורות

The DyDb Paradigm is a blog which reviews movies, TV shows and shares recipes, design advice and poetry that I have started in August 2013. You’re all welcome to read and follow!

The DyDb Paradigm הוא אתר לביקורות סרטים, סדרות טלוויזיה, ולשיתוף מתכונים, עצות לעיצוב ושירה שהקמתי באוגוסט 2013. מוזמנים/ות לקרוא ולעקוב!

Articles and Lectures

מאמרים והרצאות

Swissinfo.com – October 2019

Life in Geneva, the Swiss “international city” par excellence, can be very different from what new interns or international students might expect, warns International Labour Organization (ILO) intern Diana Baron. She gives some key dos and don’ts for those starting out.

UN Today – March 2021

“Two former interns discuss life, internships, and women in the UN.” Written for the Fair Internship Initiative.

עיתון דבר – טור אורח

“חיזוק זרוע העבודה, זכויות לעובדים המוחלשים והגברת הפיקוח: כך יכול השר ברקת להגן על העובדים”, ינואר 2023

‏מגזין שיחה מקומית – טור דעה

“דווקא לעובדים הפגיעים ביותר המדינה לא נותנת מענה.” ינואר 2024

יומה של כל דמות יגיע – הרצאה בכנס מאורות

“בכל סיפור יש דמות ראשית, הגיבור/ה האחד/אחת, שתנצח/ינצח את הרוע. ובמקרה יש גם דמויות משנה. חלקן חשובות יותר, ואחרות באות ונעלמות ביעף. רבות מהן מהלכות בשולי החברה. ההרצאה תתמקד ביקום “המשחק של אנדר”, הכולל דמויות משנה רבות שעברו בהמשך הדרך לקדמת הבמה. בהרצאה נאפיין את הדמויות הללו, נבחן מה מושך בהן ונשאל האם אנחנו גיבורי הסיפור שלנו, או שמא דמויות משנה?” דצמבר 2019

‏המשפחות של אנדר – הרצאה בכנס עולמות

“‘דם סמיך ממים’? אם תסתכלו בספרים של אורסון סקוט קארד, תגלו שהוא רואה חשיבות רבה במשפחה שאנחנו יוצרים לעצמנו. אבל האם זה רק הכרח קיומי בגלל פלישת הבאגים? ואיך קארד חותר תחת המסר של עצמו? בהרצאה נשאל מהי משפחה בעולם הספרותי של “המשחק של אנדר” ו”הצל של אנדר”, נעמת בין המשפחות שאנדר ובִּין יצרו לעצמם לבין המשפחה הביולוגית שלהם, ונראה מתי הדם גובר, ומתי המים.” אפריל 2020